آموزش نحوه چیدمان رم در سرور‌های hp

برای چیدمان رم در سرور‌های hp بهتر است برند، سرعت، ظرفیت و مشخصات رم‌ها با هم یکسان باشند. در ادامه این متن در مورد نحوه چیدمان رم سرور‌های اچ پی بخوانید.

چرا از ذخیره ساز MSA استفاده کنیم؟

برای افزایش فضای ذخیره‌سازی سرور و ارتقای سرعت اجرای برنامه‌ها، همچنین مدیریت ساده‌تر سرور بهتر است از محصولات ذخیره ساز HPE سری MSA برای کسب و کارتان استفاده کنید. دلایل خرید استوریج MSA را در این متن بخوانید.

تفاوت سی پی یو پلاتینیوم با گلد چیست؟ (Intel CPU Gold vs Platinum)

تفاوت سی پی یو پلاتینیوم با گلد چیست؟ (Intel CPU Gold vs Platinum)

سی پی یو گلد با cpu پلاتینیوم چه تفاوتی دارد؟ دو دسته از مهم‌ترین پردازنده‌های اینتل سری زئون Gold و Platinum هستند. اگر قصد خرید پردازنده سرور‌های hp را دارید، پس ادامه متن را بخوانید.

نحوه آپدیت فریمور سرور‌های نسل ۱۰ اچ پی (به‌روزرسانی Firmware سرور HP)

نحوه آپدیت فریمور سرور‌های نسل 10 اچ پی

آموزش آپدیت فریم ور سرور‌های نسل ده آیا به دنبال یادگیری نحوه آپدیت فریمور سرور‌های hp نسل ۱۰ هستید؟ بهترین روش به‌روزرسانی فریم ور سرور نسل ده کدام است؟ به طور کلی در سرور‌های ProLiant از جمله سرور G10 شرکت HPE مواردی همچون کنترل‌کننده‌های آرایه هوشمند، هارد، RILOE (Remote Insight Lights-Out Edition)، RILOE II و […]

ذخیره ساز HPE MSA 2062 (استوریج اچ پی ایی)

ذخیره ساز HPE MSA 2062 (استوریج اچ پی ایی)

دستگاه ذخیره ساز MSA 2062 با سیستم flash-enabled برای شتاب‌دهی پردازش اطلاعات اپلیکیشن‌های کاربردی، گزینه‌ای اقتصادی محسوب می‌شود. این استوریج اچ پی ای، فیچر‌های بسیار پیشرفته‌ای را برای سازمان‌های متوسط و کوچک ارائه می‌دهد.

همه چیز در مورد تفاوت CPU گلد (Gold) و سی پی یو سیلور (Silver)

همه چیز در مورد تفاوت CPU

سی پی یو‌ها (CPU) به عنوان مرکز پردازش اصلی دستگاه‌ها شناخته می‌شوند که برای دو کاربرد عمده کامپیوتر‌های خانگی و سرور‌ها به کار ‌می‌روند. اگر می‌خواهید تفاوت بین پردازنده‌های Gold و Silver را بدانید، ادامه متن را بخوانید.

معرفی سرورهای HPE ProLiant Gen11

سرور HPE ProLiant DL380 Gen11 یک سرور دو سوکتی و فرم فاکتور ۲U با مقیاس پذیری پیشرفته برای ذخیره سازی و شتاب دهنده ها است. این سرور برای بارهای کاری سخت که به DPU و GPU های پیشرفته نیاز دارند ایده آل است. قابلیت گسترش طیف گسترده ای از بارهای کاری متنوع، از جمله مجازی سازی و ابر خصوصی و همچنین مدیریت داده ها را امکان پذیر می کند.

حافظه ECC چیست؟

​ حافظه ECC چیست؟   حافظه ECC یا ERROR CORRECTION CODE نوعی حافظه ذخیره داده است که در سرور ها و ورک استیشن ها مورد استفاذه قرار می گیرد. این حافظه به ذلیل قابلیت شناسی، اصلاح خطا ها وجلوگیری از آسیب به داده ها هنگام پردازش مورد توجه افراد متخصص و کسب و کار هایی […]

سرور اچ پی ،معرفی ،بررسی و هر انچه که باید بدانید.

سرور اچ پی ،معرفی ،بررسی و هر انچه که باید بدانید.شرکت کارا شبکه آسیم ارائه دهنده قطعات شبکه، سرور، هارد، CPU و لپ تاپ ۰۲۱۷۷۸۹۴۳۲۸